miercuri, 2 iulie 2014

O, Marie!

Plâng! Spăl picioarele prăfuite
cu lacrimile recunoștinței,
cu lacrimile adorării,
cu lacrimile frângerii.
Le alint cu mătasea părului.
Scot inima din piept,
calcă cu piciorul gol pe ea
zdrobește-o! Devin-o Domnul ei,
regele ei, stăpânul ei!

Simt privirile fierbinți
cum mă ard de sus în jos.
Li s-au întipărit pe față
gândurile acuzatoare.
Lasă-i să mă judece.
Lasă-i să mă acuze.
Nu-mi pasă!
Atingerea Ta m-a umplut de eternitate.
M-a umplut de iubirea extravagantă
care infinit iartă .

Eu mă închin căutând fața Ta,
mă proștern la picioarele Tale,
îmi ridic inima.
Tu intri în ea
cum ai intrat în cortul întâlnirii
umplându-l de gloria Ta.
Ce transformare dulce!
Ce trăiri neașteptate!

Vasul de lut s-a spart
sub călcâiul perfectei iubiri,
mireasma nardului
este jertfa mea adusă
pe altarul jertfei Tale.
Primește-o, Doamne,
căci este amestecat
cu și mai prețioase lacrimi.

Silvia-Varvara Seman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu