marți, 31 martie 2020

CE AI ACUMULAT PÂNĂ ACUM?


Rodica Volintiru

Azi noapte nu am putut dormi până la 4 dimineața. Am simțit durerea și spaima celor care sunt bolnavi de acest virus și alții care vor fi poate infectați de el în curând. Am început să mă rog, căci acum mă rog diferit pentru ei, ca una care am trecut pe acolo.

Aș vrea să le dau din pacea mea și din tot ceea ce Domnul mi-a dat, dar nu pot, pentru că fiecare trebuie să aibă resursele lor personale, pe care le-a acumulat în anii de mers la biserică… Atunci am ajuns la o concluzie: Trăim vremea în care rămâi tare, te lupți sau cazi, depinde cât ai acumulat până acum în inima ta: credința, cunoștința, dragoste, pace, încredere în Dumnezeu.

Eu nu pot să-ți dau ție, acum, din ceea ce am acumulat eu cu greu ani de zile de post-rugăciune, suferințe, necazuri, lupte de tot felul, plus Cuvântul viu experimentat în vremurile de încercare, etc. Nici tu nu-mi poți da mie din ceea ce tu ai acumulat, și ai experimentat până acum.

Mă duce Domnul cu gândul la fecioarele neînțelepte. Toate erau fecioare, toate îl așteptau pe Mire, dar unele nu au acumulat Cuvânt, experiențe cu Dumnezeu, nu erau umplute cu Duhul Domnului, aveau doar teorie (candele goale) despre Cuvânt, Duhul Sfant, iubire, pace, etc.

Ce vreau sa spun cu toate acestea?

Acum, în situații atât de critice, iese la iveală timpul investit cu Dumnezeu sau pierdut… că am trăit doar în fire, în lume, în forme și tradiții, în neiertare, bârfă și judecată. De aceea inima multora e goală, și nu are cu ce să se lupte.

În același timp, acum vedem răsplata stăruinței, a timpului petrecut cu Domnul, a smereniei, a răbdării si tăcerii când am fost loviți pe nedrept.

Absolut tot ce am făcut pentru Dumnezeu este răsplătit de El și într-o vreme ca aceasta suntem tari, neclintiți pe stânca credinței, a relației personale cu Isus.

Pentru mine, viața e la fel, nu mă sperie nimic, ci îl laud pe Dumnezeu pentru frumusețea încercărilor, pentru Bunătatea și Credinciosșia Lui, care este Minunată. De aceea, încă mai este har, încă mai ne dă Domnul puțin timp, ca să acumulăm în inima noastră credință, pace, dragoste, încredere în El.

Cât timp stai conectat la sursa de Putere, care-i relația intimă cu Dumnezeu Tatăl, Fiul și Duhul Sfant, te încarci spiritual și luminezi mereu.

Având zilnic acest Timp cu El, paharul tău va fi mereu plin de dă peste El.
Bucurați-vă de această vreme pe care Domnul ne-a dat-o ca să acumulăm valorile spirituale în viața noastră.

sursa: https://armoniamagazineusa.com/2020/03/31/am-simtit-durerea-si-spaima-celor-care-sunt-bolnavi-de-acest-virus/#more-59055

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu